Saturday, January 2, 2010

Πω, πω! Μέσα στη γκρίνια είμαι. Εδώ με βαριέμαι εγώ η ίδια πως να μη με βαρεθούνε οι γύρω μου? Άστοχα ερωτήματα.
Δε θέλω με τίποτα να ξεκινήσει το σχολείο. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό, τώρα δηλαδή λες να 'ναι καλό ή κακό σημάδι για το 2010. Όχι, όχι, απλώς έγινα άνθρωπος.Χαχαχα.
Έχω ορεξούλα όσο να 'ναι, απλώς έγραψα γιατί δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω...
Μια νέα τρέλα, θέλω να μάθω tango ή blues ή salsa ή όλα αυτά, μου έχει κολλήσει. Μακάρι να μου περίσσευε χρόνος, μακάρι. Αλλά καν δεν είμαι λύκειο και αποζητώ περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Φαντάσου τι θα γίνει μετά...
Αυτά τα ολίγα για την ώρα.
xxx

1 comment:

  1. Ούτε εγώ στο γυμνάσιο έχω ελεύθερο χρόνο. -.-
    Με 5 ξένες γλώσσες, μουσική και αθλητισμό που να προλάβω; -.-

    Dear santa,
    this year we want some FREE TIME!!!!!
    With love,
    Fight for you and dREAm Girl

    αργά το θυμηθήκαμε όμως... :Ρ

    Να μάθεις σύγχρονο. Τα σπάει.

    Ιιιιιι!! Ιερόσυλη!! Το σχολείο τα σπάει τις 3 πρώτες μέρες! Μετά δε θέλουμε να πάμε! :Ρ

    Μια χαρά σημάδι είναι για το 2010... Δείχνει πως είσαι μαθήτρια . xD
    Μπι μπι!
    ^__^

    ReplyDelete