Friday, January 1, 2010

2010

....................
Πρέπει να πω "Καλή Χρονιά" ε? Καλή Χρονιά -αν και δεν αποδίδει ούτε στο ελάχιστο αυτό που θέλω να εκφράσω-
Είμαι διατεθειμένη και έχω όρεξη να μελαγχολήσω, να στενοχωρηθώ για πολλά θέματα αλλά δε ξέρω...δε θα το κάνω.
Και ξέρεις γιατί? Γιατί είπα ότι θα τα αφήσω όλα πίσω μου, είπα ότι θα είναι μια νέα αρχή και θα 'ναι στο υπόσχομαι φίλε μου. Γιατί πολύ απλά επιτέλους έμαθα τι αξίζω και πόσα μπορώ να αποκτήσω. Είχα υποτιμήσει εμένα την ίδια τελικά...Με απογοήτευσα ένα σωρό φορές στο παρελθόν αλλά αυτό είναι παρελθόν. Και δε θα κοιτάξω άλλο πίσω, θα κοιτάω το τώρα, θα κοιτάω μπροστά. Γιατί δε μου ταιριάζει...
Ανέχτηκα πολλά πράγματα, ταπεινώθηκα, πληγώθηκα, πόνεσα αβάσταχτα αλλά είμαι εδώ και είμαι εδώ λίγο ακόμα πιο δυνατή, λίγο πιο έτοιμη....

No comments:

Post a Comment