Wednesday, December 30, 2009

και καλά.......

αύριο είναι παραμονή πρωτοχρονιάς....αχχχχ. σε παρακαλω, περιμενε λιγο ακομα γαμωτο, περιμενε. μην αλλαξεις ακομα, σε παρακαλω, σε παρακαλω. μια χαρα περναω, αλλα οχι, οχι, οχι, θελω να γινει κατι πραγματικα καλο για μενα οχι απλως αλλος ενας καφες. κατι που θα αλλαξει τα παντα. σε παρακαλω. σε ικετευω. κατι, κατι να χω να θυμαμαι το 2009 γι' αυτο. βαρεθηκα τον τοσο πονο βαρεθηκα για φετος. ειναι αρκετο. και οντως το να μη σκεφτομαι βοηθαει παρα πολυ τη κατασταση και το να κανω βλακειες, να περναω καλα χωρις σκοτουρες βοηθαει αλλα δεν ειναι αυτο που πραγματικα αποζητω....οχι παλι. δε μου ταιριαζει ολο αυτο και μονο. θελω κατι περισσοτερο, κατι βαθυτερο, κατι πιο...συναισθηματικο.
2009 απλως μη φυγεις χωρις να μου δωσεις αυτο το κατι...απλως μη το κανεις...μη, μη, μη.
_________________
Δυστυχώς δεν κατάφερα να "σκεπάσω" το παραπάνω ξέσπασμα. Αλήθεια αυτή τη στιγμή δεν ξέρω αν ήταν το καλύτερο αλλά τουλάχιστον ήταν το καλύτερο που είχα. Κάνω χαζομάρες, τόσο ανικανοποίητο και εγωκεντρικό ον δεν έχει ξαναζήσει στον κόσμο...οκ, είμαι της υπερβολής.
Αύριο, παραμονή Πρωτοχρονιάς, θα μαγειρέψω. Ω, ναι! Θα το κάνω! Τους καημένους τους καλεσμένους σκέφτομαι. Χμ, θα αλλάξει χρονιά ε? Δυσκολεύομαι να το πιστέψω....το 2009, ήταν πολύ επίπονο για μένα. Κυριολεκτώ όταν λέω πως ήταν η χειρότερη χρονιά της ύπαρξής μου....τη σιχάθηκα. Να όμως τώρα, που κάθομαι και το σκέφτομαι, και αναρωτιέμαι αν θέλω να μπει το '10. Δεν ξέρω αν είμαι τόσο δυνατή ώστε να αντιμετωπίσω ξανά πόνο, απόρριψη, βαρεμάρα και κενό τέτοιας διάστασης. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να αντεπεξέλθω σε όσο πρέπει να κάνω αν και δε θέλω γιατί πολύ απλά δεν επιτρέπεται να τα αποφύγω...Νομίζω πως δε μου κάνει καλό να σκέφτομαι έτσι, νομίζω.... Αλλά και τι να κάνω? Να ξαναβγώ? Δε λέει. Αλλά τουλάχιστον δε θα σκέφτομαι, έχω εξασκηθεί πολύ, περισσότερο απ' όσο μπορείς να φανταστείς σ'αυτό....
Τέρμα, καθαρίζω το μυαλό μου. -μέχρι τουλάχιστον να αλλάξει ο χρόνος και να φάω τους πρώτους λουκουμάδες.
δύσκολα τα πράγματα...
xxx

No comments:

Post a Comment