Monday, December 28, 2009

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Χίλια συγνώμη που δεν έγραφα τόσο συχνά αλλά είμαι ευχάριστα απασχολημένη αυτόν τον καιρό.:)
και όταν λέω ευχάριστα εννοώ πως δεν προλάβαίνω να πάρω ανάσα, όλο κάπου είμαι, όλο βγαίνω και περνάω πραγματικά καλά-μετά από πολύ καιρό. Αχ, δε θέλω να τελειώσουν αυτές οι διακοπές! Ποτέ, ποτέ, ποτέ. Το πνεύμα των Χριστουγέννων έκανε τη δουλειά του και θα είμαι χαμογελαστή για αληθινούς λόγους που με κάνουν χαρούμενη κι όχι απλά και μόνο επειδή είναι Χριστούγεννα.
Πω, πω, ούτε μια φορά δε πάτησα εκκλησία. Πάει κι αυτή η συνήθεια. Πήγαινα Χριστούγεννα-Πάσχα, κόπηκαν και τα Χριστούγεννα. Όλοι ήταν εκκλησία κι εγώ κοιμόμουν στο κρεβατάκι μου. Αλλά τι να λέει, πλέον η εκκλησία δε με εκφράζει -όχι ότι με εξέφραζε ποτέ-. Πιστεύω στο Θεό κι όχι σ'αυτό που ονομάστηκε εκκλησία-ένα όνομα είναι εξάλλου.
Κι όχι δε μου 'χει κάνει πλύση εγκεφάλου η οικογένεια-το κάθε άλλο.:p
Αχχ, μ'αρέσει πολύ που είμαι εδώ σήμερα και γράφω! Σε λίγο θα βγω πάλι αλλά γιατί όχι στην τελική?! Απλώς σταμάτησα να σκέφτομαι και υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως αυτά τα Χριστούγεννα ας γίνει ό,τι είναι να γίνει. Δεν ασχολούμαι, αφήνομαι στη γλυκιά γεύση του μελιού, τη γλυκιά μελωδία του γέλιου των μικρών και μεγάλων και τον γαλλικό μέτριο με γάλα.
Καλά Χριστούγεννα!

2 comments:

  1. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!! Περνάς καλάαααα!!!! Ώρα για πάρτυυυυυυυυυυυ!!!! :D :D :D :D
    Μα τι λέω; Αφού εσύ πας σε πάρτυ. :Ρ
    Πραγματικά χαίρομαι που είσαι καλά!
    Καλές γιορτές και πολλά πολλά πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Χαχά! Σου φαίνεται παράξενο που εγώ, όντας απίστευτα καταθλιπτική περνάω καλά. -όντως, ακόμα κι εγώ παραξενεύομαι.-
    Κοίτα να περνάς και εσύ καλά, και έστω γι' αυτήν τη περίοδο της ζωής σου, να μη σε νοιάζει τίποτα.
    Φιλάκια πολλά και Χρόνια πολλά!!!

    ReplyDelete