Thursday, October 29, 2009

για σένα.....

Συγνώμη. συγνώμη που σε πληγώνω καθημερινά, σε κατηγορώ γι' αυτά που δεν μπορώ απλώς να κάνω, χίλια συγνώμη. Είσαι πάντα δίπλα μου, δεν μου χαλάς χατίρι, μου δίνεις ότι έχεις και εγώ? και εγώ σε πληγώνω, σου φωνάζω, σε απαξιώνω. δεν θέλω να το κάνω αυτό, δεν θέλω μ'ακούς? το μόνο που θέλω είναι να είσαι ευτυχισμένος και να είσαι μαζί μου, να είσαι εδώ. και είσαι. και μ'αγαπάς. και σ'αγαπώ.....και σε πληγώνω....
εύχομαι να ξέρεις ότι σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά, ότι σε χρειάζομαι, ότι με κάνεις ευτυχισμένη. εύχομαι να το καταλαβαίνεις κάθε βράδυ που στο λέω. εύχομαι να μην παίρνεις στα σοβαρά τα λόγια μου όταν φωνάζω... και ξέρω πως το χειρώτερο που έχεις ακούσει από εμένα είναι πως δεν με καταλαβαίνεις, αυτό σε πλήγωσε περισσότερο απ' όλα, και μάλλον δεν με καταλαβαίνεις καλέ μου. αλλά να ξέρεις πως δεν χρειάζεται, δεν χρειάζεται να είμαστε ίδιοι απλώς να αγαπιόμαστε.
και το κάνουμε.
συγνώμη. <3
σ'αγαπάω.

No comments:

Post a Comment