Tuesday, November 3, 2009

ΤΕΛΟΣ......

ΤΕΛΟΣ.
Η αρχή του τέλους για να ακριβολογούμε.
Μας τελείωσες κύριέ μου...
Γιατί ποτέ δεν θα ξανακάνω κακό στον εαυτό μου σκέφτοντάς σε,
ποτέ δεν θα ξανά κλάψω, δεν θα ξανά πονέσω για σένα.
Γιατί εσύ, επέλεξες αυτήν. Που μπορεί απλώς να είναι
καλύτερη από εμένα. Να ξέρεις πως δεν σε κατηγορώ
απλώς λυπάμαι.... λυπάμαι εμένα που ποτέ δεν κατάφερα να ζήσω
αυτό που ονειρευόμουν, που έχω πάψει να ελπίζω γιατί φοβάμαι πως δεν θα γίνει τίποτα.
ΟΧΙ! Ποτέ ξανά! Ποτέ ξανά δεν θα φοβηθώ να εκφράσω τα συναισθήματά μου, αυτά που νιώθω, ποτέ ξανά δεν θα σταματήσω να ελπίζω γιατί πολύ απλά κατάλαβα
πως γι' αυτό ζούμε. Ζούμε για να ελπίζουμε και ελπίζουμε για να ζούμε. Το ίδιο
θα ισχύει από εδώ και πέρα για τα όνειρα, για τους στόχους και ακόμα και για
τους εφιάλτες.
Όλα είναι απαραίτητα, και ο πόνος. Μόνο που φίλε μου
με έκανες να πονέσω πολύ, και δεν θα επιτρέψω σε κανέναν πλέον
να μου ξανακάνει κάτι τέτοιο........
~~Η αρχή του τέλους~~
Αυτό ακριβώς. Θα ξανά γελάω αληθινά, θα αναπνέω για μένα και όχι για να ευχαριστήσω τους άλλους και να μην το εκτιμήσουν. Όχι, δεν λέω πως θα γίνω εγωίστρια, απλώς θα έχω λίγη παραπάνω εκτίμηση στον εαυτό μου, θα με σέβομαι....
Αυτά.....
Και κλείνουμε απλώς λέγοντας πως,
από σήμερα αρχίζει.....a new era! <3
Ελπίζω να μην σας κούρασα. (:
Και αλήθεια, αυτή τη στιγμή
ΧΑΙΡΟΜΑΙ!(: -και ναι πάλι βρέχει, μόνο που αυτή τη φορά έχω κλειστά τα παντζούρια και ακούω cascada- [;

No comments:

Post a Comment