Monday, November 30, 2009

Happy faces and places.....

Αχχ. Ωραίος τρόπος να αρχίσω αλλά αυτή
τη φορά το υπόσχομαι, είναι αλλιώς.
Δε θα σε πρήξω, φίλε μου, με τα προβλήματά μου, όχι, όχι.
Δε λέω πως λύθηκαν απλώς εγώ βρήκα εμένα. Και αυτή
λέω πως είναι μια αρχή, μια πολύ καλή αρχή.
Δεν έχω πολύ χρόνο αλλά θέλω να σου πω
ποτέ να μη κάνεις το λάθος και χάσεις την αυθεντικότητά σου!
Ποτέ! Γιατί είσαι τόσο ξεχωριστός, όμορφος, ανεπανάληπτος όσο
κανένας πάνω στη γη. Και τώρα μιλώ
σε σένα που διαβάζεις και σε κανένα γκόμενο, σε
σένα. Γιατί όντως έχεις σημασία για μένα. Γιατί όντως μοιράζομαι
τη (βαρετή-ω, κάθε άλλο) ζωή μου μαζί σου.
Σκέφτομαι για λίγο αλλά καταλήγω πως αν και ανούσια
δημοσίευση υπομηνύει πολλά. Και είμαι
σίγουρη πως θα καρφωθούν είτε στη σκέψη σου είτε στο υποσυνείδητό σου!
Και καλά θα κάνουν! Αχ, το 'κανα και το βήμα.
Λένε πως ένα βλέμμα μπορεί να πει περισσότερα απ' όσα κανείς φαντάζεται.
Αρκεί να αφεθώ, να σκεφτώ που θα 'θελα να είμαι τώρα-μαζί σου και να σου δείξω
τη λατρεία μου.
xxx

No comments:

Post a Comment